Про плями під машиною

У автомобілі використовуються різні рідини – паливо, моторна і трансмісійна олії, рідина, що охолоджує й гальмівна, рідина омивача, які можуть витікати назовні з різних причин.

Самою нешкідливою причиною утворення калюж під автомобілем є конденсат з системи кондиціонування повітря салону. Під радіатором випарника кондиціонера є місткість, куди стікає конденсат – волога з охолоджуваного повітря. При переповнюванні місткості вона потрапляє під дно автомобіля. Цей процес штатний і ніякого втручання не вимагає.

Охолоджувальна рідина (“тосол”) може сочитися через негерметичні з’єднання трубок системи охолодження, ушкодження радіатора і тріщини у блоці картера. Якщо виявлена теча в патрубку, досить підтягнути відповідний хомут. Гірше справа, якщо пошкоджений радіатор – краще відразу відправитися в сервіс!

Олія найчастіше підтікає через недостатньо герметичні сальники коленвала, редуктора заднього моста і коробки передач. Тут знадобиться ремонт – заміна сальника. Іноді олія тече і через прокладення піддону коробки, заднього моста або двигуна. В цьому випадку часто досить підтягнути болти кріплення піддону. Якщо це не допомогло – треба міняти прокладення.

Паливо також іноді підтікає через негерметичні стики шлангів системи живлення, тріщини на шлангах і паливному баку. Подібна ситуація дуже небезпечна, запускати двигун і починати рух неприпустимо! Швидкий ремонт полягає в підтяжці хомутів і закладенні тріщин спеціальними матеріалами “холодне зварювання”.

Про підтікання гальмівної рідини, як правило, просигналить індикатор на приладовій панелі. Необхідно відразу ж долити рідину у відповідний бачок і їхати в сервіс.

При протіканні рідини для миття стекол найпростіше самостійно знайти причину і усунути. Найчастіше рідина тече з тріщин бачка омывача. Можна закласти тріщину за допомогою паяльника, а можна і замінити бачок.

Завжди ретельно оглядайте місце стоянки вашої машини на предмет підтікань, цим ви застрахуєте себе від серйозних поломок в дорозі!