Діагностика ГБО

Сама по собі діагностика електронних систем проводиться за допомогою підключення пристрою, що зчитує (стаціонарного комп’ютера на стенді або ноутбука) до діагностичного порту автомобіля. Купівля всіх необхідних кабелів не дасть позитивних результатів з огляду на необхідність розшифровки отриманих даних. Відсутність відповідних мануалів в мережі ще однією причиною, по якій перевірка не може виконуватися в гаражних умовах.

З чого починається діагностика ГБО ?

Перед виконанням діагностики паливної системи автомобіль транспортується на спеціальний стенд. Тут він тестується в декількох режимах роботи стандартний і на повну потужність. Даний етап перевірки багато в чому нагадує тестування на дино-стенді, де заміряється потужність, обертовий момент і так далі. Програмне забезпечення отримує інформацію від електронного блоку ГБО, а потім виводить отриманий код на екран. Його розшифровка дозволяє визначити поточний стан паливної системи в цілому.

Якщо діагностика паливної системи показала негативні результати, тобто, певний вузол працює з перебоями, фахівець відразу ж вносить необхідні корективи. При наявності проблем з налаштуванням програмного коду він вносить зміни на комп’ютері, а потім знову тестує транспорт на стенді.

Діагностика ГБО

Огляд системи важливий етап 
Діагностика електронних систем 
Діагностика систем управління 

У більшості ситуацій діагностика електронних систем автомобіля показує, що без огляду стану деталей не обійтися. При наявності подібного випадку проблемний вузол піддається розбиранню. Наприклад, якщо це форсунки, працівники СТО знімають їх з транспортного засобу. Залежно від їх стану, приймається рішення про чищення або повної заміни на нові. Форсунки, як і всі інші деталі з фірмового комплекту, повинні бути сумісними з обраною моделлю ГБО. Важливо пам’ятати про те, що форсунки неможливо очистити до ідеального стану в гаражі. Дана операція здійснюється виключно за допомогою спеціального ультразвукового устаткування, що представляє собою окремий стенд. Він підтримує як механічні, так і електронні різновиди. При наявності такого вузла, діагностика дизельної паливної системи проводиться аналогічним чином, але в даному випадку перелік деталей, що оглядаються може бути різним. Він прямо залежить від конкретної моделі автомобіля і найменування ГБО.

У деяких ситуаціях діагностика систем управління видає помилки, які свідчать про неправильні налаштування паливного вузла. Співробітник, виходячи із загальних характеристик транспортного засобу, самостійно визначає такі параметри, як:

кількість палива, що подається; 
режим подачі і так далі. 

Автовласник може сказати, чого саме він хоче домогтися збільшення продуктивності або досягнення економії. На основі його вибору приймаються відповідні рішення. Отримає він свій автомобіль лише тоді, коли блок управління буде повністю перепрошитий і перевірений на працездатність. На даному етапі діагностика електронних систем може вважатися завершеною.

Таким чином, діагностика і ремонт паливної системи це завдання, які вирішуються виключно на території СТО. Будь-які власноручні модифікації ставлять під загрозу нормальне функціонування не тільки ГБО, але і всього автомобіля в цілому.

Leave a Reply

Your email address will not be published.